Trenings-tilbud.
Trenings-tilbud / Røde timer

Røde timer

RØDE TIMER:
Rene styrkebaserte timer med varierende styrkeintensitet, belastning med/uten vekter, med liten eller ingen krav til koordinasjon, også pulstopper .



TRX - SLYNGETRENING

STYRKE, FLEKSIBILITET, STABILITET, BALANSE, KJERNEMUSKULATUR- OG KONDISJONSTRENING I ETT!

Forholdsvis ny treningsform som har kommet til Norge for å bli - alle kan starte på ønsket nivå ut fra egen form, og resultatene kommer raskt! Bruk egen kroppsvekt som utgangspunkt, gjør øvelsene tyngre eller lettere ved å justere vinkelen på kroppen og lengden på slyngene i forhold til gulvet. På denne måten kan ALLE gjennomføre øvelsene på en skånsom måte. Tren opp kjernemuskulatur, stabilitet i rygg, mage og skuldre. Noen av øvelsene på de største muskelgruppene kan gjøres eksplosivt og hardt nok til at du får opp pulsen slik at du også får trent litt muskulær utholdenhet! Absolutt hele kroppen er involvert - resultatene kommer veldig raskt. Bli med på en effektiv og gøy gruppetime!

Intensitet: 4-6 Koordinasjon: 1-2 Farge Rød


STERK
TUNG FUNKSJONELL STYRKETRENING FOR HELE KROPPEN!

Timen bygger på grunnleggende styrke- og mobilitetstrening for hele kroppen, med fokus på funksjon, bevegelseskvalitet og flyt. Vi benytter oss av egen kroppsvekt sammen med utstyr som stepkasse og vekter for å utfordre deg i diverse baseøvelser, og mindre isolerte øvelser for en skikkelig pump-følelse! Du bestemmer selv intensiteten - målet er kvalitet fremfor kvanitet. Antall repetisjoner per øvelse ligger på 8-10, hensiktet da er å øke den gennerelle styrken i hele kroppen! Timen varer i 45 minutter. 


Intensitet: 4-5, Koordinasjon 2 Farge Rød 

BootyExpress
EN HØYINTENSIV TRENINGSØKT MED FOKUS PÅ LÅR, RUMPE OG MAGE PÅ KUN 30 MINUTTER!

Perfekt time for deg som liker og trene hardt og tidseffektivt. I løpet av timen trener du ulike øvelser som utfordrer styrke, eksplosivitet og utholdenhet. Både hjerte, lunger og muskler får seg en real gjennomkjøring. Øvelsene har et tidsinterball på ca 30-45 sekunder, med svært korte pauser... Velkommen til en skikkelig svettefet!